Logo

Marketing MIX

Szymon gasi Pałac, studenci akademiki

17 grudnia o godz. 20.00 studenci warszawskich uczelni SGGW i SGH gasząc światła w akademikach LIMBA i SABINKI przyłączą się do kampanii społecznej Ministerstwa Środowiska „Zmień nawyki na dobre. Zmień klimat na lepszy”. W ten symboliczny i efektowny sposób młodzi ludzie pokażą całej Polsce, że są KLIMATOLUBNI. Akcja nawiązywać będzie do emitowanego w telewizji spotu z Szymonem Majewskim w roli głównej, który mówi i pokazuje co robić by ratować klimat.

W ramach kampanii społecznej została także powołana do wirtualnego życia społeczność KLIMATOLUBNYCH. Dołączając do grona użytkowników serwisu każdy z internautów zobowiązuje się, że przez najbliższe dwa miesiące będzie przestrzegał deklaracji Klimatolubnego, co jest równoznaczne z stosowaniem się do zasad ekologicznego stylu życia. Jako pierwsi do KLIMATOLUBNYCH dołączyli Szymon Majewski i Otylia Jędrzejczak.