Logo

Marketing MIX

LOT i Siedlisko Morena

Hotel na Mazurach Siedlisko Morena i Polskie Linie Lotnicze LOT podjęły się wspólnej akcji z zakresu CSR (corporate social responsibility), organizacji imprezy sylwestrowej. Podczas zabawy, której oprawa będzie nawiązywała do podróży Polskimi Liniami Lotniczymi, zostanie przeprowadzona licytacja biletu lotniczego PLL LOT dla dwóch osób do Stanów Zjednoczonych. Cały dochód z aukcji przeznaczony zostanie dla jednego z rodzinnych domów dziecka na Mazurach.

– Kiedy tylko możemy, staramy się dzięki naszej działalności choć trochę zmieniać świat na lepsze – mówi Dorota Haller, dyrektor marketingu PLL LOT.

– Budowanie opinii firmy i jej wizerunku jako odpowiedzialnej może stać się kapitałem na przyszłość. Tym samym pomoc, którą niesiemy, angażując się w tego typu akcje, jest z pewnością najważniejszym atutem takich działań – mówi Urszula Orpik, dyrektor Siedliska Morena.

Za działania public relations imprezy w Siedlisku Morena odpowiada agencja Kostrzewa PR.