Guarana Communications, agencja PR wprowadza PRAD – autorski pakiet doradczy dla firm realizujących projekty finansowane z EFS. Pakiet doradczy PRAD ma pokazać firmie realizującej projekt unijny jak łączyć obowiązek reklamowania się za unijne pieniądze, z własnymi inwestycjami w PR. Jak zapowiadają pomysłodawcy, w całej sprawie, chodzi także o rozwój tzw. kultury PR w sektorze małych i średnich firm.
– PRAD powstał, bo taka jest potrzeba rynku. W wielu firmach sektora małych i średnich przedsiębiorstw, a te najczęściej są beneficjentem projektów UE wciąż brakuje świadomości tego jak ważny jest PR, zwłaszcza w komunikacji projektów EFS – mówi Tomasz Pietrzak, dyrektor kreatywny agencji.
Do tej pory Guarana Communications doradzała już przy projektach UE „Certyfikat z przyszłością”, „Profesjonalne zarządzanie kadrami, kluczem do sukcesu”, „Audytor energetyczny – zawód z przyszłością”, „Akademia Czworonoga” a także wspólnie z Centrum Szkoleniowym Structura przy projekcie „Własna Firma – Nowe Horyzonty”