Pod koniec zeszłego roku agencja Live Marketing Concept zorganizowała dwa projekty eventowe.
Pierwszy z projektów został zrealizowany wspólnie z firmą Procter&Gamble (właściciela marki Wella) pod nazwą Gala Trend Vision. Event odbył się w budynku Focus. Było to duże wydarzenie skierowane do stylistów współpracujących z Wellą w całym kraju, na którym podsumowano rok a także zaprezentowano najnowsze trendy w stylizacji fryzjerskiej. Specjalnie na potrzeby wydarzenia została wybudowana duża konstrukcja sceniczna w patio budynku Focus z wybiegiem na którym prezentowane były trendy fryzjerskie oraz show w wykonaniu kilkudziesięciu tancerzy. Imprezę poprowadził Piotr Bałtroczyk, a w finale wystąpiła Doda wraz z zespołem.
Drugi z projektów odbył się w Arkadach Kubickiego, będących częścią Zamku Królewskiego w Warszawie. Event zrealizowany został dla firmy Astra Zeneca a dokładniej dla jej pracowników. Konwencja projektu opracowana przez agencję pod nazwą Ice Evolution Christmas Party wprowadziła gości w świąteczny nastrój. Specjalnie na potrzeby tej imprezy został wyprodukowany bar lodowy, w którym zatopiono m.in. kraniki do degustacji alkoholu. Scenografię uzupełniały rzeźby lodowe oraz designerskie elementy dekoracyjne. Wieczór poprowadził Maciej Stuhr, który przygotował dla goścci występ kabaretowy.
– Cieszę się, że szczególnie w dobie kryzysowego dla agencji eventowych roku mieliśmy przyjemność realizować dwa duże projekty, które potwierdzają kompetencje, profesjonalizm i pozycję agencji – mówi Krzysztof Kozak, executive director Live Marketing Concept.