Kongres Sprzedaży pod hasłem „Wygrywanie na trudnym rynku”, organizowany przez Nowoczesną Firmę, odbędzie się w dniach 15 – 17 marca 2010, w Hotelu Westin w Warszawie.
Kongres to platforma wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami i liderami zarządzania sprzedażą. Podczas dwóch dni trwania Kongresu w 6 ścieżkach tematycznych odbędzie się blisko 30 wystąpień. Trzeciego dnia odbędą się warsztaty w Knowledge Village w Warszawie.
Poziom merytoryczny tegorocznego Kongresu zapewni Polish National Sales Awards (PNSA) oraz Firma Przyjazna Klientowi (FPK). Wykłady poprowadzą eksperci oraz praktycy z zakresu sprzedaży. W ramach wydarzenia odbędzie się gala wręczenia certyfikatów Firma Przyjazna Klientowi.
Zgłoszenia można przesyłać do 15 lutego.
Więcej informacji na: www.kongressprzedaz.nf.p oraz pod adresem: anna.partyka@nf.pl