Logo

Marketing MIX

Poprawki tylko u krawca

Pod hasłem „Poprawki tylko u krawca” ruszyła kampania promocyjna witamin wspomagających pamięć i koncentrację Plusssz Active.

Akcja promocyjna ma zasięg ogólnopolski i jest skierowana do studentów uczelni wyższych. Działania mają charakter wizerunkowy oraz sprzedażowy i potrwają do końca lutego br. Warunkiem wzięcia udziału w akcji jest zakup opakowania Plusssz Active i zachowanie paragonu. Jeśli konsument nie zda egzaminu, otrzyma zwrot pieniędzy za zakupiony produkt.

W działaniach promocyjnych wykorzystywane są spoty reklamowe nadawane w stacjach radiowych oraz bannery reklamowe na poszczególnych portalach. Dodatkowo na uczelniach wyższych (w 20 miastach Polski), w wybranych klubach, pubach i kawiarniach studenckich (w 14 miastach oraz 84 miejscach) zostaną zamieszczone plakaty oraz materiały POS. W klubach wykorzystano m.in. nośniki typu AdBoard A3 i AdMirror oraz naklejki na lustra (należące do Touchpoints Media Group).

Kreacją kampanii zajęła się Paralotna, a zakupem mediów ZenithOptimedia Group. Działania marketingowe uzupełnia  kampania PR, którą prowadzi agencja Kuźnia PR.