W styczniu 2010 roku Galeria Łódzka zadebiutowała na arenie reklam ambientowych. Jako jedna z pierwszych wyróżnia się w ten sposób wśród standardowych reklam wizerunkowych innych centrów i galerii handlowych w Łodzi.
Ambient służy Galerii Łódzkiej jako wsparcie styczniowej akcji eventowej (zimowe wyprzedaże 2010), jako narzędzie dotarcia do nowych grup docelowych oraz przede wszystkim do umocnienia wizerunku Galerii jako modowego i nowoczesnego centrum. Do styczniowych projektów outdoorowych Galeria Łódzka dołączyła dwie ściany wielkoformatowe zaaranżowane w nietypowy sposób. Na każdej ze ścian zostały zamontowane dwa niezależne i niestykające się winyle. Pomiędzy nimi rozciągnięte są jeansy, które wyrywają sobie modelki z siatek. Obie ściany są rozmieszczone w miejscu wzmożonego ruchu samochodowego.
Hasło akcji to: „Daj się porwać wyprzedaży”.
Za koncepcję i projekt odpowiada Agencja Reklamowa Effectica. Za wykonanie firma ALFA-AR z Łodzi.