Logo

Marketing MIX

Telewizja w autobusie

W połowie stycznia 2010 roku ruszyła w Warszawie i Trójmieście City Channel, pierwsza w Polsce interaktywna telewizja dla pasażerów podróżujących autobusami.

To zupełna nowość dla wszystkich korzystających z komunikacji miejskiej. We współpracy z czołowymi mediami na rynku, City Channel dostarcza pasażerom najświeższych informacji ze świata polityki, nauki, kultury i sportu, z kraju i zagranicy. Emituje także prognozę pogody, miejskie aktualności oraz treści rozrywkowe. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii system City Channel jest zdalnie zarządzany i administrowany tak, by wyświetlane informacje maksymalnie dopasować do potrzeb i oczekiwań pasażerów oraz reklamodawców.

– W Polsce brakowało ciekawej propozycji dla pasażerów autobusów miejskich, stąd nasz pomysł. Nasze ekrany jeżdżą obecnie w Warszawie i Trójmieście. Jak wynika z przeprowadzonych dla nas badań, aż 77% podróżujących uważa, że oglądanie naszego programu bawi i przyspiesza podróż – mówi Bartosz Baczyński, autor projektu i członek zarządu City Channel S.A.

City Channel S.A. to nowy gracz na rynku. Specjalizuje się w nowoczesnych formach przekazu treści informacyjnych i reklamowych.