Logo

Marketing MIX

Dębowe Tarasy 2010

Rodzinne, utrzymane w żywej tonacji kolorystycznej, podkreślające zalety lokalizacyjne gotowego osiedla – takie są nowe projekty reklam katowickiego osiedla mieszkaniowego Dębowe Tarasy rozpoczynające tegoroczną kampanię dewelopera.

W planie mediowym na ten rok deweloper stawia przede wszystkim na prasę i internet. Dużą rolę odegrają też, podobnie jak w roku ubiegłym, akcje informacyjne kierowane do wyselekcjonowanych grup skupionych wokół elitarnych zawodów i zainteresowań.

– Utrwalamy w ten sposób powszechną opinię, że Dębowe Tarasy to osiedle prestiżowe, na którym mieszkania kupiły również znane osobistości. Dobre sąsiedztwo jest w tym przypadku ekstra premią dla kupującego – mówi Marta Wybrańska, dyrektor ds. wynajmu i sprzedaży TriGranit Development Polska.

Nowe projekty powstały w agencji Plus Communication, która obsługuje dewelopera także w zakresie public relations.

Dębowe Tarasy to inwestycja mieszkaniowa węgierskiego dewelopera TriGranit i austriackiej firmy inwestycyjnej Immoeast, realizowana w ramach kolejnego etapu projektu miejskiego Silesia City Center w Katowicach. Inwestycja składa się z czterech etapów, z których pierwsze dwa już ukończono.