Cadbury Wedel promuje nowe czekolady nagradzając klientów perfumerii Douglas oraz sklepów odzieżowych Reserved. Jest to inauguracja współpracy Touchpoints Media Group z Cadbudy Wedel.
Kampania promuje nowe czekolady Wedla w trzech nowych smakach. Każda kobieta, która dokona dowolnego zakupu w jednym ze sklepów biorących udział w akcji, otrzyma pełnowartościową czekoladę Wedla w eleganckiej obwolucie.
– Cadbury Wedel wprowadził na polski rynek linię kobiecych czekolad, stanowiących połączenie chrupkich i miękkich dodatków z mleczną czekoladą w trzech smakach. Kampanię w prasie kobiecej, outdoorze wsparliśmy samplingiem nowych czekolad. Po raz pierwszy, jako partnera przy tego typu kampanii wybraliśmy Touchpoints Media Group – mówi Anna Durczyńska, senior media planner buyer z domu mediowego ZenithOptimedia.
Głównym celem kampanii jest poinformowanie klientów z wybranej grupy docelowej o wprowadzeniu do sprzedaży czekolad o nowych smakach. Grupę docelową stanowią aktywne kobiety, które cenią jakość i dobry smak. Kampania rozpoczęła się 21 stycznia i będzie trwała do wyczerpania zapasów. W akcji udział biorą 43 sklepy Reserved oraz 43 perfumerie Douglas zlokalizowane w 18 miastach Polski.
Touchpoints Media Group zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie bezpośredniej komunikacji life stylowej, skierowanej do aktywnych, wielkomiejskich odbiorców, tzw. wartościowych aktywnych konsumentów, za pośrednictwem touchpoints, czyli kluczowych punktów styku z konsumentem, zgodnych z ich stylem życia.