Jarosław Śliżewski został nowym członkiem Rady Nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Zastąpi na tym stanowisku Marię Juszczyk.
Śliżewski od lat związany jest z Gazetą Wyborczą i Agorą. Na początku dziennikarz i redaktor, następnie menedżer. Jest jednym z założycieli portalu Gazeta.pl. W latach 2005 – 2006 zastępca redaktora naczelnego dziennika Nowy Dzień. W latach 2007-2008 internetyzował duże rosyjskie wydawnictwo książkowe Olma Media Group. Dziś jest dyrektorem wydawniczym serwisu internetowego Gazety Wyborczej. Z wykształcenia politolog i psycholog reklamy.
Obecnie Radę Nadzorczą Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA tworzą: Stanisław Diskau przewodniczący (D’advert), Krzysztof Gmyrek (Business Consulting), Jarosław Śliżewski (Agora).
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA to organizacja zrzeszająca różne podmioty funkcjonujące na rynku medialnym i komunikacji marketingowej: reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe, media oraz inne pokrewne firmy.