Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, zrzeszające firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego i informacyjnego, zostało przyjęte w poczet członków Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Pierwsze wspólne działanie podjęte przez obydwa organy to obliczenie potencjału ilościowego rynku DS w Polsce. Ścisła współpraca pomiędzy PDSA, a Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej zapewni stowarzyszeniu dalszy, intensywny rozwój poprzez ciągły kontakt z branżą reklamową w Polsce oraz dostęp do badań i analiz IGRZ.
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej została założona w 1998 roku przez ponad 100 firm prowadzących działalność w branży reklamy zewnętrznej. Wśród członków – założycieli znalazły się firmy będące właścicielami nośników reklamy zewnętrznej, jak i firmy brokerskie i podwykonawcze, świadczące różnego rodzaju usługi dla właścicieli nośników. Realizując cele statutowe IGRZ dąży do zmiany niekorzystnych przepisów prawnych, poprawia wizerunek branży reklamy zewnętrznej oraz publikuje cykliczne raporty o rynku reklamy zewnętrznej.
Polish Digital Signage Association to platforma porozumienia głównych firm branży Digital Signage w Polsce, wspieranych przez międzynarodowe instytucje związane z rynkiem dynamicznej komunikacji marketingowej. PDSA skupia wokół siebie firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego i informacyjnego.