Logo

Marketing MIX

Światowy Kongres IAA w Moskwie

W dniach 12 -14 maja 2010 roku, odbędzie się 42 Światowy Kongres Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Moskwie. Wydarzenie to odbywa się co dwa lata. Ostatnie miało miejsce w Waszyngtonie w 2008 roku. Co dwa lata Światowy Kongres IAA gromadzi liderów biznesowych i zarządzających z branży komunikacyjnej. Jest to największe wydarzenie tego typu na świecie.

W 2010 roku kongres poświęcony będzie tematowi: „ZMIANA: KONSEKWENCJE ”. Kongres dotyczyć będzie  m. in. zmian zachowań konsumentów, skutków działania reklamy online oraz głównych kierunków rozwoju mediów. Najważniejsze tematy kongresu to: wyzwania dla branży reklamowej, marketing konsumentów i wpływ mediów cyfrowych na zachowania konsumentów, najważniejsze trendy w mediach i konsekwencje dla TV, druku i OOH, porównanie rynków rozwiniętych z rynkami wschodzącymi, nowe modele reklamowe i ich znaczenie, poprawa efektywności twórczej.

– Myślę, że pomimo kryzysu, który nas dotyka warto wziąć udział w tak ważnym przedsięwzięciu, jakim będzie kongres w Moskwie. Tym bardziej, że jest to dobra okazja do wymiany doświadczeń z kolegami z Azji, którzy na ten kongres wybierają się bardzo liczną grupą. Znajomości tam zawarte mogą zaowocować wieloma kontraktami biznesowymi – powiedział Paweł Kowalewski, prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce.

42 Światowy Kongres IAA, odbędzie się pod patronatem władz miasta Moskwa i Federacji Rosyjskiej. W trakcie kongresu jego uczestnicy, będą mieli prywatne przedstawienie w teatrze Bolszoj, a cały kongres odbywać się będzie na Kremlu w miejscach, do których na co dzień turyści nie mają dostępu.