Logo

Marketing MIX

45.674 polskich „detektywów” stoczyło walkę o nagrody

Zakończyła się jedna z bardziej interesujących gier interaktywnych w polskiej sieci, Samsung Game. Nagrody główne w postaci grubych plików 10.000 zł w gotówce wygrało 6 osób, które wykazały się zdolnościami detektywistycznymi, sprytem i umiejętnością dedukcji godną Sherlocka Holmesa.

Samsung Game rozpoczęła się 1 lutego 2010 roku i  w ciągu 5 tygodni  zgromadziła 45.674 uczestników. Całkowita pula nagród w konkursie Samsung Game wynosiła blisko 100.000 złotych. W sumie w gronie nagrodzonych znalazły się 33 osoby. Gra polegała na odgadnięciu dokładnych adresów lokali w 6 polskich miastach. W  każdym z nich umieszczono 10.000 złotych. Uczestnicy konkursu korzystali m.in. z rozbudowanego systemu wskazówek lub specjalnie przygotowanych podpowiedzi i mogli poczuć się jak detektywi, oceniając które wskazówki prowadzą do celu, a które w ślepą uliczkę, oraz rozszyfrowując zagmatwane odniesienia popkulturowe i ukryte „kody”.

Samsung Game to jeden z najbardziej innowacyjnych konkursów jakie pojawiły się w polskiej sieci w ostatnich latach.

Pomysł akcji został stworzony i zrealizowany dla firmy Samsung przez agencję innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy.