Logo

Marketing MIX

Sieć B9 wchodzi do Polski

B9 Network, pierwsza sieć agencji marketingowych skoncentrowana na regionie Europy Północnej i Wschodniej, wchodzi na rynek polski, rosyjski i estoński.

– Naszym celem jest obsługa Klientów z branży usługowej, przemysłowej i handlu detalicznego, poprzez strategiczne zarządzanie operacjami na tak ogromnym rynku, jakim jest Europa Północna i Wschodnia. To rynek składający się w rzeczywistości z kilkunastu mniejszych rynków, bardzo różnych społecznie, jak i pod względem postaw konsumenckich. Dlatego ważne jest uwzględnianie lokalnej specyfiki przy jednoczesnym wykorzystaniu możliwości jakie daje „wspólna nadbałtycka logistyka”. Nasza strategia jest realizowana na zasadzie full-serwisowej. Łączymy międzynarodowe kompetencje z lokalnym know-how, opartym na nowoczesnym, elastycznym modelu działania. Włączenie rynku polskiego w naszą sieć jest kluczowym krokiem do tego, by B9 rozpoczęła świadczenie pełnej palety swoich usług – mówi Jari-Pekka Rautamaa, CEO grupy.

Startująca spółka B9 Warsaw jest przedsięwzięciem partnerskim pomiędzy B9 Group a polską agencją Red8.

– Bardzo się cieszymy, że zostaliśmy wybrani jako partner dla sieci B9 w Polsce. Wierzymy, że skandynawskie know-how, skandynawskie myślenie o reklamie wniesie dużo nowego do polskiej komunikacji marketingowej, a jednocześnie pozwoli dostarczyć sieciowym Klientom usługi o najwyższej możliwej jakości, na liczącym prawie 40 mln ludzi polskim rynku – mówi Piotr Potorski, strategy director w Red8.