Logo

Marketing MIX

175 projektów powalczy o „Złote Formaty”

Do tegorocznej edycji konkursu „Złote Formaty” odbywającego się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów samorządy zgłosiły 175 projektów promocyjnych.

– Myślę, że analiza prac konkursowych, która nastąpi już wkrótce przyniesie wiele niespodzianek – mówi Anna Proszowska-Sala, dyrektor festiwalu, który w dniach 21-22 kwietnia odbędzie się w Warszawie.

Zwraca jednak uwagę m.in. na: przeprowadzoną w minionym roku kampanię „Śląskie pozytywna energia”, subtelne kampanie województwa Małopolskiego, zakończony proces opracowywania strategii marki Radomia, wizję Poznania jako miasta know-how oraz determinację i poziom zaawansowania w przygotowywaniu do konkursu o tytuł ESK2016 Gdańska i Łodzi.

– Uważam, że na ukłon zasługują także wszystkie pozostałe miasta, które zdecydowały się wziąć udział w wyścigu o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury – dodaje Proszowska-Sala.

Festiwal Promocji Miast i Regionów odbędzie się w tym roku po raz czwarty.