Logo

Marketing MIX

Liczy się kultura

Kampania społeczna „Kultura się liczy!” już jutro pojawi się na autobusach w głównych miastach: w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Tczewie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Gdańsku. Kampania potrwa do końca kwietnia. Pojawi się na blisko 200 nośnikach outdoorowych. Poza reklamami typu „fullback” będzie obecna również na citylightach.

Celem kampanii outdoorowej jest dotarcie do mieszkańców największych miast Polski z przekazem, że to właśnie kultura, wcześniej zaliczana wyłącznie do sfery generującej koszty, pobudza kreatywność wykorzystywaną w różnych gałęziach gospodarki, kreuje potrzeby estetyczne oraz popyt na nowe, bardziej wyrafinowane produkty i usługi. Zaś jej sektory zwiększają produkt krajowy brutto oraz generują nowe miejsca pracy. Uzupełnieniem reklam zewnętrznych będzie kampania w internecie.

Organizatorem kampanii jest Narodowe Centrum Kultury.