Logo

Marketing MIX

Ambientowa Galeria Łódzka

W marcu Galeria Łódzka wystartowała z drugą odsłoną akcji ambientowych zaplanowanych na 2010 rok. Tym razem Galeria wsparła regularną kampanię wizerunkową zaaranżowanymi na drzewa billboardami i ścianami wielkoformatowymi.

W mieście stanęły dwa nośniki -drzewa, zaaranżowane z pełnym rozmachem. Od nogi billboardu imitującej pień drzewa, do liści i gałązek wychodzących poza ramy standardowego billboardu. Dodatkowo na potrzeby kampanii odpowiednio zaaranżowane zostały dwie ściany wielkoformatowe: w Łodzi przy ulicy Drewnowskiej i w Pabianicach przy ulicy Łaskiej.

Wszystkie nośniki znajdują się w miejscach wzmożonego ruchu. Kampania „Pną się trendy” koresponduje z drugą już odsłoną nowej linii wizerunkowej (nowe kolekcje wiosna – lato), którą Galeria Łódzka wprowadziła z początkiem 2010 roku.

Za koncepcję i projekt odpowiada Agencja Reklamowa Effectica. Ściany zrealizowała firma ALFA-AR. Wykonanie billboardów leżało po stronie firm News Outdoor i Cityboard Media.