Logo

Marketing MIX

Kongres Sprzedaż

15 marca 2010 r. w hotelu Mercure w Warszawie odbył się Kongres Sprzedaż, spotkanie z praktykami i liderami zarządzania sprzedażą nastawione na wymianę doświadczeń. Organizatorem projektu był portal wiedzy dla biznesu, Nowoczesna Firma. Kongresowi towarzyszyło hasło przewodnie „Wygrywanie na trudnym rynku”.

W 4 ścieżkach tematycznych Kongresu zaprezentowane zostały wystąpienia z zakresu obsługi klienta, zarządzania zespołem sprzedażowym, skuteczności i efektywności sprzedaży. Liczne grono polskich i zagranicznych ekspertów zaprezentowało najnowsze pomysły i rozwiązania w atrakcyjnej formie case study i paneli dyskusyjnych.

Gościem specjalnym Kongresu był Chahid Fourali (szef Marketing and Sales Standards Setting Body Polish National Sales Awards), który podczas swojej prezentacji przedstawił ideę inicjatywy, jaką jest PNSA. Dzięki niej możliwe jest zaistnienie na trudnym rynku sprzedażowym, na który znaczący wpływ miał niewątpliwie kryzys finansowy jaki dotknął w ostatnim czasie nie tylko Polskę. Podczas wystąpienia gość specjalny zwrócił szczególną uwagę na kluczowe standardy sprzedaży, do których  zaliczył  m.in. umiejętności, cechy osobiste oraz wiedzę na temat dyscypliny sprzedażowej.

Podczas Kongresu odbyła się Gala podczas której zostały wręczone prestiżowe Certyfikaty Firma Przyjazna Klientowi. W czasie Gali, certyfikat otrzymało szesnaście organizacji.