Logo

Marketing MIX

Spółka Call2Action podpisała umowę z Alma Market

Call2Action podpisała umowę z Alma Market S.A., siecią luksusowych delikatesów. W 28 placówkach handlowych na terenie całej Polski zostanie zamontowanych 248 ekranów OOH TV.

Umowa przewiduje również instalację elektronicznych nośników w kolejnych nowo otwieranych punktach sprzedaży tej sieci. Umowa z Almą to następny etap realizowanej przez Call2Action strategii, zakładającej dalszą rozbudowę sieci nośników multimedialnych.

Do końca czerwca 2010 roku spółka planuje zakończenie instalacji swoich ekranów w sieci delikatesów Alma, co oznacza zwiększenie  zasięgu o ok. 3.500.000 kontaktów miesięcznie.

Alma to kolejna sieć po Piotrze i Pawle oraz Tesco, w której klienci będą mogli korzystać z kontentu nie tylko reklamowego, ale również programowego, prezentującego wydarzenia z Polski i świata, kursy walut, a także informacje pogodowe.