Logo

Marketing MIX

ING Bank Śląski z nową kampanią

Budowia, na zlecenie domu mediowego PanMedia Western, realizuje kampanię reklamową dla ING Banku Śląskiego. Kampania, która potrwa do czerwca, jest prowadzona w czołowych serwisach budowlanych i wyszukiwarkach nieruchomości.

Kampania jest częścią większego projektu ING „Cena z internetu. Kredyt hipoteczny u doradcy”. Jej celem jest promocja kredytu hipotecznego ING Banku Śląskiego. W kampanii prowadzonej przez Budowię wykorzystany został niestandardowy nośnik reklamowy, opracowany specjalnie na potrzeby ING. Jest to forma typu engagement ad, w której kontent reklamowy wyświetlany jest w wyniku akcji inicjowanych przez użytkownika.

Koncepcję kampanii w sieci Budowia opracował IDMnet, który odpowiada za jej przygotowanie i wdrożenie. Szata graficzna jest spójna z zaprojektowaną przez agencję reklamową Brain wizualizacją całej kampanii.