25 marca br. rusza kampania społeczna „Hello Green Tomorrow” firmy Avon. W Polsce będzie to pierwsza odsłona tej globalnej akcji koncernu. Celem kampanii społecznej jest odbudowa zasobów lasów deszczowych w Ameryce Południowej. Pieniądze na sadzenie drzew będą pochodziły ze sprzedaży specjalnych certyfikatów, każdy za 3 zł.
Twarzami kampanii są Joanna Racewicz, Agnieszka Szulim, Jacek Poniedziałek i Michał Piróg. W filmie promującym kampanię wystąpiła także liderka sprzedaży firmy Avon, Katarzyna Mul.
– Moje zaangażowanie w „Hello Green Tomorrow” jest czymś oczywistym. Kampania ma przecież na celu nie tylko posadzenie miliona drzew w lasach deszczowych Ameryki Południowej, lecz także promocję ekologicznego stylu życia. Jakkolwiek patetycznie może to zabrzmieć, odkąd jestem mamą, wszystko, co robię, robię z myślą o lepszym świecie dla mojego syna – mówi Joanna Racewicz, dziennikarka TVN.
Akcja Avonu realizowana jest w ponad 65 krajach. Firma przekazała już pierwszy 1 mln dol. organizacji działającej na rzecz ochrony i odbudowy lasów deszczowych The Nature Conservancy.