Logo

Marketing MIX

Marketers Meeting czyli o Digital Signage dla branży reklamowej

Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, zorganizowało w Warszawie w dniu 18 marca br. konferencję kierowaną do marketerów i media plannerów. W trakcie spotkania można było dowiedzieć się o istotnej roli perswazji progowej w kanale Digital Signage, a także zapoznać z najnowszymi wynikami badań efektywności reklamy w tym sektorze. Przedstawiono również techniki fotograficzne i animacyjne stosowane w Digital Signage. Spotkanie poprowadziły: Paulina Zyśk-Lisica (AdTotal, Wirtualna Polska) oraz Łucja Reklewska (Point Group).

Marketers Meeting, zainicjowany przez Polish Digital Signage Association, jest kolejnym krokiem stowarzyszenia podjętym w celu edukacji polskiego rynku w zakresie technologii Digital Signage. Zarząd PDSA ma nadzieję, iż dzięki obiektywnym danym przedstawianym przez najlepszych specjalistów DS oraz systematycznej informacji uda się przekonać nie tylko branżę reklamową, ale również inne sektory do stosowania tego nowoczesnego medium.

– Meeting dla branży reklamowej był pierwszym, aktywnym i bezpośrednim działaniem PDSA właśnie na tym polu. W przyszłości poprzez takie prezentacje chcemy przekazywać zalety Digital Signage, burzyć negatywne mity i promować rozwiązania DS – mówi Michał Moszyński, prezes Polish Digital Signage Association.

– Dzięki temu spotkaniu zyskaliśmy większą wiarygodność wśród marketerów, bo nie prezentujemy bezkrytycznej postawy wobec DS, ale czerpiemy wiedzę z profesjonalnych ekspertyz i  pracujemy nad coraz lepszymi rozwiązaniami systemowymi w tym obszarze. Wiele osób biorących udział w konferencji było pozytywnie zaskoczonych tym faktem – podsumowuje Paulina Zyśk–Lisica, Przewodnicząca Grupy ds. Edukacji Rynku w PDSA.