Logo

Marketing MIX

Plusssz Up wspiera młodych twórców

Unikatową wystawę prac fotografa Błażeja Żuławskiego i malarza Michała Torzeckiego pt. „Works in Progress” można oglądać  w postindustrialnych przestrzeniach klubu „1500m2 do wynajęcia” już od 4 marca br. Głównym sponsorem wystawy była marka Plusssz Up, której zaangażowanie w projekt umożliwiło promocję twórczości młodych i zdolnych artystów.

Klub „1500m2 do wynajęcia” na jeden wieczór zamienił się w galerię sztuki współczesnej. Prace artystów ukazują przedstawicieli współczesnego młodego pokolenia lat 80. XX wieku, mieszkańców wielkich miast w Polsce. Twórcy wyłonili z tłumu i swoimi pracami sportretowali didżejów, fotografów, dziennikarzy, bloggerów, grafików, stylistów oraz stałych bywalców imprez.

Marka Plusssz Up idealnie wkomponowała się w oryginalny, niepowtarzalny i artystyczny klimat wydarzenia, serwując wszystkim zebranym gościom Plusssz Up – hydrowitaminowy napój dla aktywnych.