Agencja reklamowa Communication Unlimited przygotowała layouty nowej kampanii Galerii Kazimierz. W marcu krakowska galeria obchodzi swoje piąte urodziny. Dodatkowo w dniach 21- 27 marca wraz ze szkołą artystycznego projektowania ubioru zorganizuje Crakow Fashion Week.
– Tradycyjnie kampanie Galerii Kazimierz utrzymane są w zmysłowej, bajkowej stylistyce. Dlatego też jedni w wiosennym layoucie Galerii Kazimierz odczytają, że wiosna to czas w którym słońce dodaje więcej energii i chęci do życia. Komu innemu nasunie się skojarzenie z budzącą się do życia przyrodą. Jest to okres w którym chcemy spędzać więcej czasu z rodziną i przyjaciółmi, chętniej wychodzimy z domu i chcemy pokazać się w nowej garderobie. Zatem jest to idealny czas na wspólne zakupy – mówi Rafał Grzeszkowski, creative director i partner w Agencji Communication Unlimited.
Kampania potrwa do końca marca. Wykorzystano w niej wiele nośników m. in. prasę, radio, internet a także outdoor i indoor różnych formatów i nośników.