Logo

Marketing MIX

Demo Effective Launching dla Łodzi

Demo Effective Launching rozpoczęła prace nad strategią promocji i komunikacji Łodzi. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu. Prace nad strategią promocji i komunikacji Łodzi, które rozpoczęła właśnie Demo Effective Launching, będą przebiegać w trzech etapach.

Najpierw agencja we współpracy z TNS OBOP przeprowadzi badania ilościowe i jakościowe wśród mieszkańców tego miasta, a także w województwie łódzkim, innych polskich miastach oraz poza granicami kraju. Będą one dotyczyć postrzegania wizerunku Łodzi, podobnie zresztą jak konsultacje społeczne, w ramach których mieszkańcy tego miasta będą mogli m.in. w serwisie internetowym kieruneklodz.pl zadawać pytania i wysuwać propozycje związane z tym projektem, a także obserwować jego postęp.

Następnie Demo Effective Launching zajmie się planowaniem strategicznym, ustali kluczowe założenia i główną ideę dla Łodzi oraz wyznaczy cele i grupy docelowe. Na końcu agencja wprowadzi wcześniejsze ustalenia w życie i zoptymalizuje je z już istniejącymi działaniami, tak by uzyskać efekt synergii.

Projekt ma zostać zakończony w listopadzie bieżącego roku. Po każdym etapie prac ich wyniki będą przedstawiane na konferencjach prasowych.

O realizację projektu starało się ogółem pięć agencji.