W marcowym numerze OOH magazine najszerzej będziemy poruszać temat reklamy mobilnej, ale także opowiemy o artykułach POS dedykowanych branży kosmetycznej, cateringach i ich roli w całościowym odbiorze eventu oraz o akcesoriach do druku wielkoformatowego.
Oprócz artykułów dawka wiedzy w postaci wywiadów: na temat etyki w reklamie (z Konradem Drozdowskim z Komisji Etyki Reklamy), o metodach badań skuteczności outdooru (z prezesem IGRZ Lechem Kaczoniem) i digital signage, o potencjale reklamy kinowej, o aromamarketingu, przyszłości i przeszłości druku. Porozmawiamy z nową Viceprezes PIAPu na temat planów rozwoju Izby, nowych celach i wyzwaniach, a tych w prężnie działających instytucjach nie brakuje.
Odwiedziliśmy także galę oraz konferencję Impactora, wizyta ma swoje odzwierciedlenie na łamach OOH magazine, wszystko co zobaczyliśmy i podsłuchaliśmy zostało zapisane, a wiele ciekawych dyskusji miało miejsce właśnie 25 lutego. Nie zabrakło nas także na poznańskich targach reklamy, w marcowym numerze znajdą więc Państwo przegląd produktów debiutujących w Poznaniu.
Oprócz tego w numerze stałe rubryki m.in. newsy z rynku, ambientowy zawrót głowy, wojna płci czy felieton Sławomira Krynickiego.