„24 godziny nawilżenia – 10 warstw w głąb skóry”, tak zdefiniowano działanie nowej, głęboko nawilżającej linii kosmetyków Neutrogena Formuła Norweska. Niestandardowy przekaz wymagał doboru niecodziennych rozwiązań, które pozwoliłyby w pełni oddać hasło przewodnie marki.
Launch nowego produktu Johnson&Johnson zaplanowany został na nośnikach umożliwiających umieszczenie wizualizacji produktu w transparentnej przestrzeni naśladującej wodę.
– Ogromnie zależało nam na pokazaniu w kampanii unikalnych cech tej wyjątkowej emulsji, przenikania głęboko do skóry i długotrwałego nawilżania. Chcieliśmy uruchomić wyobraźnię konsumentów. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać nośniki pozwalające na pokazanie balsamu „zanurzonego w wodzie” na ścianach bocznych przystanków autobusowych i frontlightach AMS – mówi Marta Michniewicz, account manager w Optimum Media OMD.
– Ta kampania to efekt starań i ścisłej współpracy domu mediowego Optimum Media OMD, AMS, właściciela nośników i producenta reklam, agencji kreatywnej DDB, która jest autorem kreacji oraz dystrybutora marki Neutrogena firmy Johnson&Johnson. Jesteśmy dumni, że udało się uzyskać efekt trójwymiarowości – dodaje.
Kampania ruszyła 5 marca. Poza efektownymi reklamami OOH trwa silna komunikacja prasowa w 20 tytułach kobiecych i luksusowych, wykorzystująca podobną kreację, również w wariancie z próbkami produktu. Kampania obecna jest także w głównych stacjach telewizyjnych.
Realizację kampanii firma Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o – dystrybutor marki Neutrogena w Polsce, powierzyła domowi mediowemu Optimum Media OMD.