Logo

Marketing MIX

Lucy Liu ambasadorką kampanii społecznej

Aktorka Lucy Liu, znana m.in. z filmów „Aniołki Charliego” i „Kill Bill” oraz serialu „Ally McBeal”, zdecydowała się pełnić funkcję ambasadorki akcji społecznej Heinz Micronutrient Campaign. Celem tego programu jest walka z niedożywieniem u dzieci w krajach rozwijających się, wynikającym z braku niezbędnych witamin oraz składników mineralnych w pożywieniu.

– Jestem bardzo dumna, że dołączam do zespołu Heinz Micronutrient Campaign i będę miała możliwość pracy na rzecz zdrowia dzieci. Ukryty głód spowodowany niedostatkiem ważnych składników odżywczych w codziennej diecie oraz niedobór żelaza i anemia to niezmiernie poważne problemy, które wpływają negatywnie na rozwój fizyczny i psychiczny milionów dzieci i niemowląt na świecie – powiedziała Lucy Liu, która pełni jednocześnie funkcję ambasadora dobrej woli UNICEF-u.

Heinz Micronutrient Campaign to flagowy program społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzony od 2001 roku przez fundację koncernu spożywczego H.J. Heinz Company. Opracowane dzięki środkom Heinz saszetki ze sproszkowanymi składnikami zostały zaaprobowane przez UNICEF i Światową Organizację Zdrowia. W ramach akcji pomoc otrzymały już 3 miliony dzieci w 15 krajach. W najbliższym czasie obszar działalności zostanie rozszerzony o Afrykę oraz Meksyk.

W 2010 roku pomocą zostanie objęty kolejny milion dzieci.