Logo

Marketing MIX

Świętokrzyskie na billboardach

19 marca w siedzibie ROT niemal jednogłośnie wyłoniono zwycięskie projekty. Creatoria pokonała 16 agencji reklamowych z całej Polski, m.in. Business Consulting, DSK, Kolman, KumanArt oraz Blue Grass.

Kreacje, zgodnie z założeniami organizatorów konkursu, prezentują turystyczną atrakcyjność i różnorodność  regionu. Jury szczególnie doceniło dobór zdjęć wykorzystanych w projektach i sposób prezentacji największych atrakcji województwa, nawiązujący do wyników badań Pentor Research International przeprowadzonych w kwietniu ubiegłego roku. Według nich Świętokrzyskie zachęca turystów przede wszystkim krajobrazami, przyrodą i dużą liczbą atrakcyjnych zabytków. Jury bardzo pozytywnie oceniło również wykorzystanie symbolu regionu – czarownicy – w sposób zabawny i przyjazny, a przy tym intrygujący i trochę przewrotny.

Postać Czarownicy łączy cztery wersje billboardów. Kusi turystów magią i ciszą Świętokrzyskiej Puszczy,  urodą jaskiń i zamków, możliwościami zarówno aktywnego wypoczynku jak i pełnego relaksu na łonie natury. Kampania bilbordowa trafia więc konsekwentnie do priorytetowych grup docelowych regionu.

Nowe billboardy od kwietnia będą mogli oglądać mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Kielc, Łodzi, Lublina i aglomeracji śląskiej. Na warszawskich i krakowskich ulicach pojawią się też dwa promujące Świętokrzyskie autobusy. Kampania potrwa przez cały miesiąc.