Logo

Marketing MIX

Timecode przygotował film wizerunkowy dla Gatty

Produkcja jest częścią kampanii promującej najnowszą klekcję ubrań marki Gatta, którą zaprojektowała modelka, prezenterka i stylistka Joanna Horodyńska.

Timecode przygotował film wizerunkowy, przedstawiający tło tej współpracy. Horodyńska, dla której był to debiut jako projektantki, opowiada o swoim podejściu do mody i o powodach, dla których zdecydowała się na kolejny krok w rozwijaniu modowej pasji. Odsłania kulisy swojej pracy, mówi o inspiracjach, dzieli się swoimi pomysłami na podejście do aranżowana strojów z kolekcji.

Reżyserem i operatorem filmu jest Michał Englert, autor zdjęć między innymi do filmów „33 sceny z życia” czy „Wszystko co kocham”.  Michał Englert współpracował już kilkakrotnie z Timecode, przy reklamach dla BOŚ Banku oraz spotach promujących kolekcje wydawnicze Agory.

Spot pokazywany będzie na stronie internetowej Gatty, w salonach sprzedaży oraz w internecie przez cały okres sprzedaży kolekcji wiosna/lato 2010.