Logo

Marketing MIX

TUI sprzedaje coraz więcej wyjazdów

TUI Poland pozytywnie rozpoczęło nowy rok obrotowy. Promocyjne oferty wycieczek w przedsprzedaży spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów, powodując, że na początku marca biuro sprzedało już 37% pojemności oferty na sezon lato 2010.

W porównaniu z analogicznym okresem minionego roku znacząco wzrosła również ilość rezerwacji w biurach podróży TUI. Duże zainteresowanie wyjazdami zakupionymi w systemie first minute przekłada się także na znaczny wzrost przychodów spółki. Aktualne obroty spółki na sezon letni są aż o 34% wyższe w stosunku do ubiegłorocznych.

– Wzrastające wyniki sprzedaży są potwierdzeniem zaufania jakim darzą nas klienci. Od lat jesteśmy najpewniejszym organizatorem wyjazdów na polskim rynku, gwarantujemy najwyższy komfort i bezpieczeństwo. Powierzając nam organizację swojego wyjazdu klienci mogą mieć pewność, że czeka ich niezapomniany urlop. Ich zadowolenie i satysfakcja są najlepszą rekomendacją dla oferowanych przez nas usług – mówi Marek Andryszak, prezes zarządu TUI Poland.