Logo

Marketing MIX

Wejdź na dobry szlak

W mediach rozpoczyna się wiosenna kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa Żywca Zdrój zachęca do regularnego picia odpowiedniej ilości wody, podkreślając, że jest to niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

W ramach działań będących drugą odsłoną akcji „Dbam o siebie. Piję wodę” w serwisie internetowym pijewode.pl udostępniono kalkulator pozwalający każdemu użytkownikowi obliczyć dzienne zapotrzebowanie na płyny i pochodzące z nich kalorie w zależności od różnych czynników.

Akcja reklamowa swoim zasięgiem obejmuje telewizję, prasę, Internet oraz outdoor (wielkoformatowe siatki m.in w Warszawie i Łodzi, plakaty w pociągach Kolei Mazowieckich i Szybkiej Kolei Miejskiej na wybranych trasach). Strategię i kreację kampanii zaplanowanej w telewizji do 25 kwietnia przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Garden of  Words.