Logo

Marketing MIX

Tomasz Ebbig i Krzysztof Szymczak w Scholz&Friends Warszawa

Tomasz Ebbig i Krzysztof Szymczak dołączyli do zespołu client service w Scholz&Friends Warszawa. Wcześniej pracowali w agencjach w Londynie i Nowym Jorku.

Tomasz Ebbig w zespole client service agencji reklamowej Scholz&Friends Warszawa objął stanowisko senior account managera. Wcześniej pracował w Londynie: w latach 2005-2008 w agencji George P. Johnson, obsługując m.in. IBM, Lamborghini, Blackberry, Oracle i Rolls Royce, a wcześniej przy pokazach Gianfranco Ferré i Ozwalda Boatenga organizowanych przez Victoria&Albert Museum. Studia w zakresie events managementu ukończył na Greenwich University London.

Krzysztof Szymczak objął w zespole client service Scholz&Friends Warszawa stanowisko account managera. Wcześniej pracował w AgencySacks w Nowym Jorku, zajmując się obsługą marek luksusowych, m.in. Steinway, Baccarat i Cartier. Studia skończył na Uniwersytecie Warszawskim (prawo) oraz w nowojorskiej The New School (nowe media).