Logo

Marketing MIX

Zające w kampanii Starego Browaru

W Poznaniu trwa wielkanocna kampania reklamowa Starego Browaru. Akcja oparta na wizerunku zająca obejmuje zarówno media, jak i działania ambientowe.

W ramach wiosenno-wielkanocnej kampanii reklamowej poznańskiego centrum Stary Browar, w siedmiu najbardziej rozpoznawalnych punktach tego miasta umieszczono jedenaście 2,4-metrowych figur zajęcy. Jednocześnie trwa promocja, w której autor najlepszego zdjęcia z taką figurą w tle, przesłanego razem z paragonem z zakupów w Starym Browarze za minimum 50 zł wygra rodzinną wycieczkę do Disneylandu.

Akcję  rozpoczętą w połowie marcabwspierają działania reklamowe w mediach obejmujące radio, prasę, internet, outdoor (frontlighty, backlighty i citylighty w centrum Poznania) oraz sam Stary Browar (bannery, ekrany digital signage, kasetony w holach windowych, plakaty na klatkach schodowych).

Kreację kampanii zaplanowanej do 18 kwietnia przygotowała agencja Morski Studio Graficzne. Zające wyprodukowała firma Malpol, a za planowanie i realizację działań odpowiada dział marketingu Starego Browaru.