IGLOO rozpoczęło rebrandingFirma IGLOO wdraża nową strategię marketingową. Cały proces rebrandingu potrwa do końca roku. Celem firmy jest silne przemodelowanie wizerunku marki IGLOO, a wśród najważniejszych działań wymienić można m.in. zmianę logo, budowę nowego portalu korporacyjnego, stworzenie spójnego corporate identity, przeznaczenie rekordowego budżetu na działania marketingowe, mocniejsze zaangażowanie w projekty sponsoringowe oraz uruchomienie internetowej platformy handlowej B2B.
– Do rebrandingu przygotowywaliśmy się już od dłuższego czasu, dostrzegając konieczność zmian zarówno w wizerunku marki, jak i w kwestii działań poprawiających i usprawniających procesy produkcyjne. W ub. r. firma przygotowała się logistycznie do nowego etapu ekspansji. Zbudowaliśmy m.in. nową halę produkcyjną i wdrożyliśmy całkiem nowe systemy informatyczne, o znacznie większej niż do tej pory wydajności. A na przełomie 2009 i 2010 r. nasz dział marketingu opracował całkowicie nową strategię marketingową i podjęliśmy decyzje o jej wdrożeniu w roku 2010 – mówi Mateusz Kierepka, chief information officer w IGLOO.
– Rok 2010 będzie dla nas przełomowy zarówno pod względem marketingowym jak i biznesowym. Przeznaczyliśmy na wprowadzenie wszystkich tych zmian i nowości budżet marketingowy rekordowy w całej historii naszej firmy, wielokrotnie wyższy od budżetów w latach poprzednich. Rebranding ma zaowocować podkreśleniem czegoś, co już od kilku lat jest faktem, ale czego do tej pory aż tak jasno nie komunikowaliśmy: IGLOO jest poważnym producentem z bardzo bogatą historią i dużymi osiągnięciami, ale jednocześnie firmą bardzo nowoczesną, doskonale zorganizowaną i zarządzaną oraz nieustannie się rozwijającą. Jest liderem, który chce w swojej branży wyznaczać trendy i skutecznie konkurować na rynkach międzynarodowych – dodaje Bartosz Mazurek, marketing manager IGLOO.