Logo

Marketing MIX

Polski sukces w europejskim konkursie marketingowym

Aż cztery zgłoszenia Silesia City Center (Katowice, ul. Chorzowska 107) zakwalifikowały się do finału prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards 2010, organizowanego przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers).

To cztery z dziesięciu nominacji przyznanych polskim centrom handlowym. Dwie nominacje Silesia uzyskała w kategorii Marketing Społecznie Zaangażowany (Caused Related Marketing). Jury doceniło zrealizowany przez Silesię program wsparcia niezamożnych dzieci z lokalnego „Domu Aniołów Stróżów” oraz ekologiczne akcje zbiórki makulatury i surowców wtórnych („Ekocentryczka” oraz „Ekoaktywator”), w wyniku których zebrano m.in. ponad 36 ton makulatury. Nominowane zostały także dwa projekty z obszaru Public Relations. Pierwszy z nich to Freestyle Session Europe 2009, europejskie eliminacje do najważniejszych na świecie zawodów tańca breakdance. W tym przypadku jury doceniło wysiłek włożony w budowanie wizerunku centrum jako miejsca ambitnych projektów sportowych. Drugi nominowany projekt to unikalna, jak na centrum handlowe, ceremonia ślubna, której efektem był imponujący wzrost rozpoznawalności obiektu oraz wartość uzyskanego publicity.

Solal Marketing Awards to wydarzenie w branży handlowej i najważniejsze europejskie w dziedzinie marketingu, o jakie rywalizują centra handlowe, a także potwierdzenie wysokich kompetencji zespołów zarządzających w nich marketingiem.

Wyniki konkursu oraz rozdanie nagród odbędzie się 17 czerwca w Lizbonie, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.