Logo

Marketing MIX

OOH magazine wspiera PIAP

Od początku tego roku publikacje o działalności PIAP regularnie ukazują się na łamach prasy branżowej. W ciągu ostatnich miesięcy „OOH magazine”, wiodący miesięcznik poświęcony szeroko pojętej komunikacji out of home (OOH), kilkakrotnie pisał o aktywnościach podejmowanych przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.

Jak deklaruje Magdalena Owczarska, nowo wybrana wiceprezeska Izby, zwiększenie rozpoznawalności stowarzyszenia, to jeden z celów, stawianych przed jego nowym Zarządem.

Pierwsza publikacja opatrzona logotypem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych pojawiła się w styczniowym numerze „OOH magazine”. Redakcja, pisząc o pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarce gadżetów reklamowych Giftsonline.pl, podkreśliła współpracę pomiędzy serwisem a PIAP, dzięki której dotychczasowi i nowi członkowie Izby mogą liczyć na atrakcyjne ceny pakietów reklamowych. Ponadto, decydując się na współpracę z Giftsonline.pl, Izba otrzymała wsparcie w postaci rocznej kampanii reklamowej w serwie oraz bezpłatne pakiety dla zrzeszonych w PIAP agencji reklamowych.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych pojawiła się również na okładce lutowego wydania „OOH magazine”. W materiale, zatytułowanym „PIAP atakuje”, czytamy, m.in. o ponownym debiucie PIAP na styczniowych targach reklamy REMA DAYS. Jak słusznie zauważa redakcja, branża artykułów promocyjnych rozwija się bardzo dynamicznie i to właśnie PIAP będzie – najprawdopodobniej – jej głosem. Nowi członkowie Izby i silne działania promocyjne, to jedynie kilka dowodów na to, że rok 2010 będzie rokiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
W lutowym numerze opublikowany został także wywiad z Katarzyną Wojniak, sekretarzem Zarządu PIAP, która mówiła, m.in. o pierwszych trzech miesiącach swojej pracy na nowo objętym stanowisku, podsumowała udział PIAP w targach reklamy w Warszawie oraz przedstawiła działania PIAP na 2010. Wojniak rekomendowała również jakie firmy powinny dołączyć do PIAP oraz wymieniała korzyści, jakie daje agencjom reklamowym członkowstwo w stowarzyszeniu.

Oprócz obszernych materiałów informacyjnych, w lutowym numerze „OOH magazine” ukazała się dwustronicowa fotorelacja z imprezy Monte Carlo 2010 zorganizowanej przez PIAP dla jej obecnych członków, która zgromadziła blisko 800. gości.

W najnowszym, marcowym wydaniu miesięcznika „OOH magazine”, poświęconemu szeroko rozumianej komunikacji OOH, znalazła się relacja z walnego zebrania Polskiej Izby Artykułów promocyjnych, jakie odbyło się 10 marca w Poznaniu. W materiale czytamy, m.in. o podsumowaniu działalności PIAP w 2009 roku, wyborze nowego Zarządu (Tomasz Barudin – prezes, Magda Owczarska i Magdalena Kucharzewska – wiceprezeski), przyjętym sprawozdaniu finansowym stowarzyszenia za miniony rok, a także o absolutorium udzielonemu Zarządowi za ten sam okres oraz planie działań stowarzyszenia na 2010 rok, przedstawionym przez firmę PROMO EXPO, zajmującą się obsługą PR-ową PIAP.

W materiale, pt. „Aby mówić jednym głosem!”, redakcja pyta nową wiceprezeskę Izby, Magdę Owczarską, o cele, jakie stawia przed sobą nowy zarząd PIAP. Pytana, deklaruje, że PIAP ma jeszcze dużo do zrobienia, ale zwiększenie rozpoznawalności stowarzyszenia to cel nadrzędny stawiany przed nowym Zarządem PIAP. Poza tym, w marcowym „OOH magazine” przeczytamy również o nowych członkach PIAP, tj. ARTFOL-PCV S.C., COOKIE Słodycze Reklamowe, Extend Vision, SANDEX-BIS, Trober Polska czy WIMAR Maciej Wiśniewski.