Logo

Marketing MIX

Orlen Oil na nośnikach Jet Line

Na kilkudziesięciu nośnikach Motorway 12 x 4m, należących do firmy JET LINE, rozpoczęła się kampania reklamowa oleju Platinum, produkowanego przez ORLEN OIL. Akcja adresowana do właścicieli aut i kierowców odbywa się na nośnikach w całej Polsce.

Celem strategicznym zaplanowanej na kwiecień br. kampanii jest wzrost znajomości marki Platinum wśród grupy docelowej oraz zwiększenie sprzedaży olejów produkowanych przez ORLEN OIL. Kampania skierowana jest przede wszystkim do obecnych i potencjalnych klientów, wśród których znajdują się m.in. klienci instytucjonalni, pracownicy warsztatów oraz firmy warsztatowe.

Layout obecnej kampanii reklamowej przygotowany został przez agencję Demo Effective Launching, z którą ORLEN OIL współpracuje w zakresie planowania i koordynowania kampanii reklamowych marki Platinum. Kampania potrwa do końca kwietnia, a działania reklamowe obejmują outdoor, prasę branżową, radio i internet. Uzupełnieniem kampanii jest reklama banerowa w serwisach internetowych. Ponadto reklamy wizualne pojawią się w sieci stacji ORLEN w całym kraju.

– Ogólnokrajowa sieć Motorway to świetny wybór, gdy chodzi o kampanie adresowane głównie do kierowców – mówi Michał Ciundziewicki, prezes Zarządu Jet Line.