Logo

Marketing MIX

Ambient Polska realizuje akcję w galerii Arkadia

Kampania wizerunkowa promująca nowe modele Fiata to pierwsza tak spektakularna kampania ambientowa na terenie galerii Arkadia w Warszawie. Do tej pory centrum handlowe Arkadia, jako jedyny obiekt tego typu, nie udostępniał powierzchni na tak szeroką skalę. Działania promocyjne realizowane przez Ambient Polska będą skupiać się w centralnych punktach galerii, gdzie ustawiono stoiska prezentacyjne wybranych modeli Fiata, m. in: Fiat Doblo, Fiat 500 Cabrio, Fiat 500 Diesel oraz sportowy Abarth.

Oprawę stanowi intensywna komunikacja na różnych powierzchniach wewnątrz i na zewnątrz galerii. Przekazy promocyjne umieszczono na schodach, pochylniach, drzwiach, wejściach z parkingów, windach, barierkach, szybach nad wejściem oraz świetlikach nad pasażami czy lustrach w windach.  Łącznie do komunikacji użyto ok. 2000 m kw. różnych powierzchni. Nośniki, grafikę oraz wykorzystanie powierzchni zaplanowano indywidualnie, uwzględniając możliwości stwarzane przez architekturę i wystrój galerii.

– Jesteśmy pionierami wykorzystania galerii do celów marketingowych. Dlatego też kolejnym krokiem w realizacji tego kierunku jest pojawienie się w niespotykanej dotychczas skali w Arkadii – mówi Jacek Nawara, dyrektor mediów Fiat Auto Poland. – Dzięki wieloletniej już współpracy z Ambient Polska, zrozumieniu naszych potrzeb i intencji oraz doświadczeniu zespołu agencji, wspólnie udało nam się stworzyć kampanię właśnie w takiej skali – dodaje.

Kampania zaplanowana jest do końca kwietnia br. Za kreację odpowiada Leo Burnett, dom mediowy obsługujący Fiat Auto Poland to Maxus.