Logo

Marketing MIX

Kampania augmented reality wspiera Bosch

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa blenderów Bosch oparta na technologii augmented reality.

W startującej kampanii reklamowej blenderów Mixxo Quattro Bosch markerem „wywołującym” obraz 3D jest zdjęcie tego produktu znajdujące się w  reklamie prasowej. Ta grafika po podsunięciu przed kamerkę jest odczytywana przez aplikację komputerową, wytwarzając w tym samym czasie na ekranie monitora wirtualny blender, który nie tylko można obejrzeć z każdej możliwej strony, ale również sprawdzić jego działanie.

Program umożliwiający taką interakcję opartą na technologii augmented reality znajduje się w serwisie internetowym blendery-bosch.pl. Aplikację rozszerzonej rzeczywistości oraz stronę internetową na potrzeby akcji przygotowała agencja Adv. Kreacją reklamy i materiałów POS zajęła się agencja Just, a za zakup mediów odpowiada dział reklamy BSH.