W ścisłej czołówce Konkursu Złote Formaty, organizowanego przez Grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, znalazło się 17 miast i regionów oraz jedna dzielnica. Jury wyłoniło 28 najlepszych projektów promocyjnych, które zawalczą o 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz kampanie w Warszawskim Metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen.
Konkurs Złote Formaty jest częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów, największego w Europie wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc. Tegoroczna IV edycja Konkursu wyłania najlepsze projekty służące promocji miast i regionów zrealizowane w 2009 roku oraz działania promocyjne zrealizowane na przestrzeni ostatnich trzech lat w przypadku kategorii Działalność Promocyjna – Grand Prix Festiwalu.
Do Konkursu samorządy mogły zgłaszać projekty promocyjne w pięciu kategoriach:
Wydawnictwo Promocyjne,
Kampania Outdoorowa,
Kampania On-line,
Event,
Działalność Promocyjna – Grand Prix Festiwalu.
Laureatów konkursu poznamy 22 kwietnia podczas uroczystej Gali Festiwalu w hotelu Sheraton w Warszawie. Na zwycięzców Konkursu czekają nagrody ufundowane przez Grupę Stroer, organizatora Festiwalu. Zostaną również wręczone Nagrody Specjalne ufundowane przez Partnerów i Patronów Konkursu. W tegorocznej edycji nagrodę w wysokości 10 000 zł. ufundował Związek Miast Polskich.