Logo

Marketing MIX

Fotokody zapraszają na Intertelecom 2010

W przestrzeni Łodzi pojawiły się billboardy i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że nie jest to kolejna reklama. Na bilbordach znajduje się skąpy pod względem graficznym, układ biało-granatowych kwadratów. Ta przyciągająca uwagę przechodniów mozaika, to nic innego jak Fotokod, czyli link do świata wirtualnego. Po jego zeskanowaniu telefonem komórkowym wyposażonym w aparat fotograficzny i internet, użytkownik otrzymuje dostęp do informacji i multimediów bezpośrednio ze swojego telefonu.

Na taki pomysł wykorzystania Fotokodów w przestrzeni miejskiej zdecydowała się firma Międzynarodowe Targi Łódzkie. Jest to element promocji, przygotowany we współpracy z agencją MobileMS, zbliżających się Międzynarodowych Targów Komunikacji Elektronicznej Intertelecom 2010. Po zeskanowaniu Fotokodu otrzymujemy dostęp do strony mobilnej targów, na której znajdują się praktyczne informacje o imprezie- aktualności, program, itp.

Targi rozpoczną się 13 kwietnia i będą trwać trzy dni, podczas których organizatorzy spodziewają się ponad dziesięciu tysięcy odwiedzających z różnych państw. Od wielu lat Targi Intertelecom cieszą się duża popularnością, dlatego też podczas tegorocznej edycji na pasjonatów nowoczesnych technologii czekają dodatkowe atrakcje, tj. seminaria, konferencje i warsztaty.