Logo

Marketing MIX

MS&LGroup wprowadza ofertę „Brand & Talent”

Sieć MS&LGroup wprowadza usługi „Brand & Talent” obejmujące komunikację pracowniczą. Oferta ta ma pomóc firmom zarówno przyciągnąć najlepszych specjalistów, jak i zwiększyć zaangażowanie pracowników. Oferta „Brand & Talent”, którą wprowadza właśnie należąca do Publicis Group sieć public relations MS&LGroup, obejmuje wyspecjalizowane działania komunikacyjne skierowane do obecnych i potencjalnych pracowników.

Usługi te mają kompleksowy charakter, łącząc różnorodne kanały dotarcia, wszystkie szczeble struktury określonej firmy oraz poszczególne rynki, na których działa. „Brand & Talent” ma ułatwić przedsiębiorstwom zarówno pozyskiwanie najlepszych specjalistów, jak i zwiększanie zaangażowania obecnych pracowników. Nową ofertą MS&LGroup kieruje Kevin Keohane, client partner w SAS, londyńskim oddziale sieci.

W ramach „Brand & Talent” utworzono też lokalne ośrodki w 20 krajach skupiające ekspertów z różnorodnych dziedzin związanych z komunikacją i mediami. Ponadto na potrzeby poszczególnych usług będą pracować agencje należące do Publicis Group, zajmując się badaniami rynkowymi, analizą konsumencką, zakupem mediów i produkcją.