Rusza kampania promocyjna giftsonline.pl. Informację o 10. tysiącach prezentowanych w serwisie produktów oraz setce firm z sektora gadżetowo-reklamowego, zarejestrowanej w pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarce artykułów promocyjnych, znajdziemy w wybranych portalach branżowych. Bannery linkujące do strony www.giftsonline.pl publikowane są w codziennych serwisach informacyjnych Brief.pl, Press.pl, Marketingprzykawie.pl (marketing-news.pl), OOHmagazine.pl, promomagazine.pl oraz newsletterach wydawnictw: „Brief”, „Business Media” i „OOH magazine”.
Autorzy projektu www.giftsonline.pl w pierwszej kolejności chcą dotrzeć do użytkowników portali branżowych, związanych tematycznie z reklamą i rynkiem artykułów promocyjnych.
– Nasza kampania skierowana jest bezpośrednio do grup docelowych www.giftsonline.pl, czyli pracowników agencji reklamowych oraz osób decyzyjnych działów, zarówno trade, jak i marketingu, które chętnie odwiedzają portale branżowe, związane z rynkiem reklamy i subskrybują newslettery dystrybuowane przez takie serwisy. Oferujemy im dostęp do największej wyszukiwarki gadżetów reklamowych i możliwość nawiązania satysfakcjonujących, w co szczerze wierzymy kontaktów biznesowych – tłumaczy Tomasz Gębka, marketing menedżer www.giftsonline.pl.
Twórcy serwisu www.giftsonline.pl doceniają i konsekwentnie wykorzystują potencjał internetu. Banner z komunikatem „giftsonline.pl, poznaj siłę gadżetów”, przekierowujący automatycznie na portal, znalazł się więc w najbardziej poczytnych newsletterach branżowych. Klikając na niego, użytkownicy ujrzą bogaty i przejrzysty serwis, umożliwiający znalezienie odpowiedniego gadżetu reklamowego oraz bezpośrednie skontaktowanie się z jego dostawcą. Mając możliwość porównania ofert, cen i warunków współpracy, wybiorą najkorzystniejsze dla siebie rozwiązanie.
– Cel, jaki stawia przed sobą www.giftsonline.pl pozostaje ten sam. Chcemy łączyć i przybliżać wielki, fascynujący świat gadżetów. Skutecznie! – podkreśla Tomasz Gębka.
Więcej na: www.giftsonline.pl