Logo

Marketing MIX

Bez reklamy na trasie konduktu

AMS i Stroer, największe firmy OOH, chcą usunąć reklamy na trasie konduktu w Warszawie i w Krakowie. Firmy poinformowały, że zdejmą wszystkie reklamy na trasie pochodów konduktu żałobnego w najbliższą sobotę i niedzielę. Swoje decyzje spółki zakomunikowały już klientom.

AMS w miejsce zdjętych reklam powiesi plakaty „Smoleńsk – będziemy pamiętać" zaprojektowane przez Andrzeja Pągowskiego na zlecenie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Stroer również przewiduje umieszczenie na swoich tablicach kreacji nawiązującej do wydarzeń minionego weekendu, nie precyzuje na razie, jaki przewiduje layout.

Inne firmy outdoorowe z wielkiej piątki nie podjęły tak konkretnych decyzji jak AMS i Stroer w sprawie reklam na trasie konduktów. Jak przekazała Joanna Zdanowska odpowiedzialna za marketing w Clear Channel, jej firma też przygotowuje się do podobnych działań, ale bez szczegółowych informacji m.in. nt. trasy konduktu; nie ma pewności, czy zaklei wszystkie powierzchnie z reklamami. Cityboard Media i News Outdoor Poland uzależniają swoje decyzje od oczekiwań klientów – na ich życzenie reklamy na trasie konduktu będą usuwane.