Logo

Marketing MIX

Starlink przejmuje budżet mediowy

Starlink wygrał przetarg na zakup mediów dla firmy Provident Polska. Poprzednio zajmował się tym Pan Media Western. Starlink pozyskał obsługę budżetu mediowego polskiego oddziału Providenta w ramach przetargu, który był prowadzony od grudnia ubiegłego roku.

W tej rywalizacji audytowanej przez firmę Media Strategy okazał się lepszy od domów mediowych Mindshare Polska, Media Direction OMD, Universal McCann i Pan Media Western, z których ten ostatni pracował dla Providenta w naszym kraju przez poprzednich 7 lat.

– O wyborze Starlinka zdecydowały trzy elementy: strategia, cena i narzędzia analityczne – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, p.o. dyrektora działu marketingu firmy specjalizującej się w udzielaniu szybkich pożyczek.

Starlink będzie kupował media dla polskiego oddziału Providenta od początku maja. Natomiast Pan Media Western będzie nadal obsługiwać firmy z  obejmującej m.in. Providenta – Grupy International Personal Finance działające w Czechach, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech.