W kwietniu 2010 roku do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych przystąpiła firma inBrand Piotr Matyjaśkiewicz właściciel marki cottofrotto. Jest to setny członek Izby, do której w ostatnich miesiącach dołączyło ponad 40-stu nowych członków.
– Na decyzję przystąpienia naszej firmy do PIAP-u złożyły się trzy ważne powody .Po pierwsze, zależy nam na tym, aby brać aktywny udział w kształtowaniu rynku gadżetów reklamowych w Polsce. Wierzymy, że współpraca różnych podmiotów zainteresowanych aktywnym udziałem w życiu branży, pozwoli wszystkim zdobywać cenne doświadczenie o podnosić jakość swoich produktów i usług, tak by zadowolić najbardziej wymagających Klientów. Drugim ważnym czynnikiem jest nasze przekonanie, ż przynależność do PIAP pozwoli nam utrwalać w oczach naszych Klientów wizerunek firmy rzetelnej i świadczącej usługi na najwyższym poziomie. Po trzecie, w toku działalności na rynku reklamowym Polsce mieliśmy przyjemność osobiście poznać wiele osób tworzących i zarządzających Izbą i nasze doświadczenia ze współpracy z nimi pozwalają nam mieć pewność, że organizacja będzie dynamicznie się rozwijać, dbać o interesy swoich członków i stwarzać im możliwości szerokiej promocji swoich artykułów i usług. Wyrażamy przekonanie, że przynależność do Izby buduje wizerunek firmy, jako partnera rzetelnego, zaangażowanego w swoją działalność oraz śledzącego bieżące trendy, a te czynniki przekładają się bezpośrednio na zaufanie, jakim obdarza nas Klient, który zyskuje pewność, że pracują dla niego profesjonaliści. Nie do przecenienia jest także fakt, że PIAP stwarza możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z renomowanymi importerami, dystrybutorami oraz potencjalnymi Klientami, a także oferuje szeroko rozumiane wsparcie biznesowe i merytoryczne -powiedział właściciel firmy inBrand, Piotr Matyjaśkiewicz.
Oficjalne powitanie setnego członka odbyło się 23 kwietnia, podczas roboczego zebrania Zarządu Izby. Przedstawicielce firmy Pani Ewie Matyjaśkiewicz wręczono certyfikat PIAP oraz kosz upominków przygotowanych przez firmy członkowskie min. czekoladowy telegram ufundowany przez firmę MM Brown Polska.
Marka cottofrotto należy do Grupy inBrand działającej na rynku reklamy od 2007 roku. Zespół cottofrotto tworzą profesjonaliści, dla których reklama i tekstylia to pasje, których połączenie stwarza nieograniczone możliwości promocji dla Klientów firmy. Właściciele firmy uważają, że tekstylia mają ogromny potencjał reklamowy, co starają się udowadniać każdego dnia, proponując swoim Klientom szeroką gamę możliwości jego wykorzystania. Cottofrotto działa w sektorze tekstyliów reklamowych, a specjalizuje się w ręcznikach reklamowych. W ofercie cottofrotto znajdują się ręczniki wykonywane różnymi technikami w zależności od oczekiwań Klientów. Firma wykonuje zarówno ręczniki tłoczone, z haftem, kolorowo-tkane, jak również z firmową wszywką.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 100 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
Więcej informacji na stronie: www.piap-org.pl.