Logo

Marketing MIX

Kibicowanie z Carlsbergiem

Marka Carlsberg – sponsor największych międzynarodowych imprez piłkarskich – rozpoczął telewizyjną kampanię pod hasłem „A Ty za kim jesteś?”, która zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach kampanii wykorzystano trzy 15 – sekundowe spoty, w których  głosy znanych komentatorów sportowych, przypominają o zbliżającym się międzynarodowym święcie piłki nożnej w RPA. – Naszą najnowszą kampanię telewizyjną oparliśmy na haśle „A Ty za kim jesteś?”, zapraszając w ten sposób wszystkich fanów futbolu – najpopularniejszego sportu na świecie, do wspólnego kibicowania i przeżywania prawdopodobnie najbardziej emocjonujących momentów sportowych podczas zbliżających się Mistrzostw” – mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carlsberg. Koncepcja najnowszej kampanii marki została przygotowana w Polsce. Autorem kreacji reklamy jest agencja Saatchi&Saatchi Polska. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.