Logo

Marketing MIX

Media Trendy 2010

Podczas gali w Teatrze Dramatycznym w poniedziałek 26 kwietnia wręczono nagrody w konkursie Media Trendy 2010. Kto zdobył najwięcej statuetek?

W kategorii "Innowacja w planowaniu mediów" przyznano łącznie 15 nagród i 15 wyróżnień. Najwięcej statuetek zdobył dom mediowy MediaCom Warszawa, który uhonorowano m.in. za kampanię launchową Skody Yeti. W kategorii "Innowacja w mediach" nagrodzono w sumie 8 projektów, 5 dostało wyróżnienie. Trzy nagrody przyznano Agorze (m.in. za projekt "20 urodziny Gazety Wyborczej), dwie TVN Warszawa (debiut roku). Grand Prix w obu kategoriach zdobyła kampania "Kumpel z przeszłości. 1944 Live", zrealizowana przez agencję reklamową San Markos dla Biura Promocji Miasta Stołecznego Warszawy. Człowiekiem Roku uznano zmarłego w październiku ub. roku Jana Wejcherta, założyciela Grupy ITI. Medium Roku został serwis społecznościowy Facebook, a połączenie Dziennika i Gazety Prawnej jury konkursu określiło mianem Wydarzenia Roku.